Saturday, February 6, 2010

N17






linda allen

TUKAR SUKA SAMA SUKA : Kuala Terengganu ke Petaling Jaya

Ada sesiapa yang nak bertukar dari Kuala Terengganu ke Petaling Jaya? Jawatan dalam kerajaan ( N17) plz....emel saya
LiNdA "09"



carpet_merah@ yahoo.com


TUKAR SUKA SAMA SUKA : Kuala Lumpur ke Pahang

Ada sesiapa yang nak bertukar dari Kuala Lumpur ke Pahang? Jawatan dalam kerajaan ( N17) plz....msj saya

suraya abdullah
suraya abdullah
TUKAR SUKA SAMA SUKA : Kuala Lumpur ke Seremban

Ada sesiapa yang nak bertukar dari Kuala Lumpur ke Seremban? Jawatan dalam kerajaan (W27)


2 comments:

  1. ada sesiapa yang nak tukar dengan saya? pegawai khidmat pelanggan (N17).saya bertugas di bayan lepas (dekat dengan bukit jambul)penang nak bertukar ke area KL / Putrajaya.. contact saya di 04-6381926

    ReplyDelete
  2. PEMBANTU TADBIR (P/O) (N17)

    TEMPAT BERTUGAS : UTM, SKUDAI

    INGIN BERTUKAR KE: PONTIAN, JOHOR

    SILA HUBUNGI : FADZLY@0177562700/khyreen@gmail.com

    ReplyDelete